DECEMBER DEALS – TOT 500,- EURO KORTING

FlexTap

M

Snel navigeren naar:

Home

Kokend water kranen

Voordelen

Service Shop

Service menu:

Veelgestelde vragen

Installatie

Garantie

Onderhoud

Downloads & Handleidingen

Kom je er toch niet uit?

Klantenservice

FAQ

Email

w

Live-chat

Retourneren

Heb je een probleem met je FlexTap neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice voor een passende oplossing. Ben je onverhoopt tóch niet tevreden met je nieuwe FlexTap dan kan je deze terug sturen binnen de bedenktermijn.

Retour aanmelden?

Volg altijd de door ons voorgeschreven retourinstructies

Wil je dat jij retour snel verwerkt wordt? Zorg er dan altijd voor dat je onze retourinstructies goed opvolgt.

Hoe werkt retourneren?

1. Aanmelden retour

Je retour kun je gemakkelijk aanmelden via de retour portaal van FlexTap. Vul je bestelnummer en postcode in en kies de gewenste vervoerder. Hierdoor worden wij op de hoogte gebracht van je retour en wordt het retourproces in werking gezet.

2. Bevestiging per email

Nadat je jouw retour hebt aangemeld en wij deze hebben goedgekeurd krijg je een bevestiging per e-mail. Hierbij ontvang je ook het verzendlabel van de gekozen vervoerder. Deze kun je uitprinten, of op je telefoon laten zien bij het pakketpunt!

3. Het product terugsturen

Stop voor de verzending het product in de originele verpakking.

Het pakket kun je vervolgens afgeven bij een pakketpunt van de gekozen vervoerder!

4. Verwerking van je retour

Nadat wij jouw pakket in ontvangst hebben genomen wordt je retour binnen 14 dagen verwerkt. Heb je gekozen voor ruilen? Dan krijg je direct een nieuw product opgestuurd! Heb je gekozen voor restitutie dan wordt het bedrag terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.

Volg altijd de door ons voorgeschreven retourinstructies

Wil je dat jij retour snel verwerkt wordt? Zorg er dan altijd voor dat je onze retourinstructies goed opvolgt.

Retourinstructies

r

Gebruik de originele verpakking

Stuur de FlexTap altijd terug in de originele verpakking en verpakkingsmaterialen zoals het piepschuim zodat deze goed is verpakt.

r

Stop de kraan in de beschermzak

Stuur je de kraan terug? Dan stop je deze in de bijgeleverde bescherm zak en knoop je de zak onderaan dicht. LET OP: De leidingen dienen niet in de zak te zitten maar erbuiten om beschadigingen te voorkomen.

r

Maak het reservoir leeg en schroef de dopjes hierop

Stuur je het reservoir terug? Dan begin je door deze eerst te legen, dit doe je door deze ondersteboven te houden. Hierna voorzie je het reservoir van de bijgeleverde dopjes zodat deze tijdens het vervoeren niet kan lekken.

r

Maak het filter leeg

Stuur je het filter terug? Schroef deze dan open en zorg ervoor dat al het water eruit is. Dit zorgt ervoor dat het pakket niet nat kan worden tijdens het vervoeren wat beschadigingen voorkomt.

Retour aanmelden?

Volg altijd de door ons voorgeschreven retourinstructies

Wil je dat jij retour snel verwerkt wordt? Zorg er dan altijd voor dat je onze retourinstructies goed opvolgt.

Retourneren met herroepingsrecht

Naast ons eigen retourproces heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@flextap.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Veelgestelde vragen retouren

Mag ik mijn artikel retourneren?

Je mag een artikel altijd binnen 30 dagen na ontvangst zónder opgaaf van reden retourneren. Binnen de retourtermijn mag je het bestelde artikel uitpakken en bekijken of je er tevreden mee bent en het artikel naar behoren werkt.

Net zoals dat je kleding en schoenen past in een winkel, mag je een artikel dat je via een website bestelt, testen om te kijken of het bevalt en of het voldoet aan je eisen.

Je mag het artikel niet volledig in gebruik nemen als je nog niet weet of je het houdt.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Je retour wordt meestal binnen 14 dagen na ontvangst verwerkt, heb je na 14 dagen nog geen nieuws over je retour ontvangen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Nadat we je retour hebben geaccepteerd ontvang je het betaalde bedrag binnen 1-2 werkdagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

Ik kan het verzendlabel niet printen?

Wanneer je niet in de gelegenheid bent een retourlabel uit te printen kun je bij vervoerder PostNL het label via je smartphone laten scannen, waarna er op het PostNL punt een label voor je wordt geprint. Voor andere verzendmethoden kun je handmatig ons retouradres & je bestelnummer op het pakket schrijven.

Retouradres:

RED X Commerce B.V.
Vaartweg 58-J
8243PP, LELYSTAD

Meer weten?

Navigeer snel naar onze andere pagina’s en kom alles te weten over wat FlexTap te bieden heeft.

Direct samen stellen?

Heb je alles al gevonden wat je wil weten? Begin dan direct met het samenstellen van jou FlexTap.