Klachtenregeling
Bij FlexTap streven wij naar het bieden van de juiste oplossing, toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Bij FlexTap ben je verzekerd van een goede afhandeling van je klacht. Je kunt je klacht eerst kenbaar maken via e-mail. Leid dit niet tot een oplossing? Dan kun je een geschil melden.

Klacht indienen
Voor de snelste oplossing raden we aan klachten direct bij ons kenbaar te maken door het formulier hiernaast in te vullen of je klacht te mailen naar contact@flextap.nl. Onze medewerkers komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.
Geschil via Thuiswinkel waarborg
Leidt het indienen van uw klacht via e-mail of het formulier niet tot de gewenste oplossing? Dan heeft u de zekerheid van Thuiswinkel Waarborg.
Meld uw klacht bij Thuiswinkel Waarborg via de volgende link: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klachtenformulier/
Eerst proberen deze te bemiddelen om de klacht op te lossen, mocht ook dit niet tot de gewenste oplossing leiden, dan kunt u terecht bij de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl), welke een bindende uitspraak doen.
Thuiswinkel Waarborg staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Thuiswinkel door haar leden, tot een maximaal bedrag van €10.000,- per bindend advies. Dit bedrag wordt door Thuiswinkel.org aan de consument uitgekeerd, tenzij het lid besluit het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan ter toetsing aan de rechter voor te leggen.
Bij bedragen groter dan €10.000,- per bindend advies, wordt €10.000,- uitgekeerd. Voor het meerdere heeft Thuiswinkel.org een inspanningsverplichting om ervoor te zorgen dat het lid het bindend advies nakomt.
U kunt de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via de volgende link: https://www.degeschillencommissie.nl/klacht-indienen/voorsorteren-op-thuiswinkel/
Geschil via WebwinkelKeur
U kunt ook kiezen voor de zekerheid van WebwinkelKeur.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@flextap.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Eerst proberen deze te bemiddelen om de klacht op te lossen, mocht ook dit niet tot de gewenste oplossing leiden, dan helpt WebwinkelKeur je om het geschil via hun jurist Connor in te dienen bij de onafhankelijke geschillencomissie “DigiDispuut”, welke een bindende uitspraak doen.
Meld je geschil aan voor bemiddeling bij WebwinkelKeur via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.