Klachtenregeling
Natuurlijk wil je altijd goed geholpen worden, toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Bij FlexTap ben je verzekerd van een goede afhandeling van je klacht. Je kunt je klacht eerst kenbaar maken via e-mail. Leid dit niet tot een oplossing? Dan kun je een geschil melden aan Stichting WebwinkelKeur, of de klacht indienen via het Europees ODR-platform.
Klacht indienen
Voor de snelste oplossing raden we aan klachten direct bij ons kenbaar te maken door het formulier hiernaast in te vullen of je klacht te mailen naar contact@flextap.nl. Onze medewerkers komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.
Antwoord binnen 1 werkdag met de 24-uur service.
Onder de garantie direct een vervangend product zodat je niet zonder kraan zit.
Geschil via Stichting WebwinkelKeur
Leidt het indienen van je klacht via e-mail of het formulier niet tot de gewenste oplossing? Dan heeft u de zekerheid van Stichting WebwinkelKeur.
Eerst proberen deze te bemiddelen om de klacht op te lossen, mocht ook dit niet tot de gewenste oplossing leiden, dan helpt Stichting WebwinkelKeur je om het geschil via hun jurist Connor in te dienen bij de onafhankelijke geschillencomissie “DigiDispuut”, welke een bindende uitspraak doen.
Meld je geschil aan voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Gratis bemiddeling met juridisch kader
Mogelijkheid tot geschillencomissie
Europees ODR-platform
Tevens is het voor consumenten mogelijk om klachten aan te melden via het Online Dispute Resolve (ODR) platform van de Europese Unie.
Deze helpen dan om een oplossing van uw probleem rechtstreeks met een ondernemer te bespreken of om overeenstemming te bereiken over een geschillenorgaan dat uw zaak zal behandelen.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.